Recenzie „Hotul de Moarte”

Iata ca volumul meu de povestiri a ajuns si in atentia blogului cartianalogiiantologii, unde lui Marius Andrei i-a placut atat de mult incat sa creada in sansa roSF-ului pe piata „de afara”. Ceea ce ma bucura, fiindca si eu consider ca acel moment, al prezentei unui autor roman in librariile din tari unde se (mai) si citeste, se apropie cu pasi repezi (si nu, nu ma gandesc neaparat la mine, ci la Alex Lamba, de exemplu, sau la MAD).

O puteti citi aici: recenzie „Hotul de Moarte”

  1. Mulțumesc pentru mențiune, Miloș. 🙂 Revenind la tine: Faină cronică ai primit, omului chiar i-a plăcut mult. Blogul se vede că e plin de military SciFi, iar tu te potrivești fain pe nișa aceea. Eu mai am câteva povestiri de citit din cartea matale, apoi am sa scriu și eu o cronică.

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

