Buncărul

În numărul pe iulie al ”Revistei de Suspans” găsiți cea mai nouă povestire a mea, ”Buncărul”, un horror mystery destul de lung, dar, sper eu, și de surprinzător. Firește, se încadrează în categoria de ”povești de război”, ca toate scrierile mele, fie ele SF, fantasy sau, după cum se vede, horror. Așa că, după o pauză de vreo 5-6 luni, iată că… încă mai scriu. Deci exist 🙂

Sper să vă placă; este într-un anumit subgen pe care mi-am dorit să-l experimentez tocmai pentru că… mie de obicei nu-mi place.

Hint: NU e cu vârcolaci 😛

citește povestirea aici

Lasă un răspuns

