Anchetă pe Terra.322

Tocmai am terminat o nouă povestire SF, ”Anchetă pe Terra.322”, pentru antologia ”Robodiseea” a SRSFF. Cum subiectul antologiei este viitorul oamenilor alături de roboți, exact despre asta este și proza mea. Doar că, așa cum v-am învățat, lucrurile nu-s așa simple ca la prima vedere, căci în viitorul imaginat aici, simultan paradisiac și coșmaresc, nu-i prea clar cine este rău și cine bun. Și nici cine e om și cine robot, iar ceea ce ne unește este esența umanității, dar nu cea pe care vrem să o recunoaștem…

Update octombrie 2016: cum Robodiseea s-a amânat pe un termen nedefinit, povestirea o puteți citi în volumul meu.

p14

    • Mulțumesc, John! Debutul meu pe hârtie va fi în octombrie în următorul număr fizic al revistei ”HELION”, cu ”Triții de pe Jawdah”. Iar la anul debutul meu în carte depinde de cine se mișcă mai repede, că am și ”Hoțul de Moarte” trimis la Crux și ”Poveste Amară” la antologia cu dragoni a Argos (deși acolo e mai neclară situația pentru mine).

      Apreciază

  1. Pingback: Un mic (mare) anunț cyberpunk, plus alte socoteli « Miloș Dumbraci


Lasă un răspuns

